پنجره های upvc | ایران یو پی وی سی

ساخت وبلاگ

همه ما می‌دانیم که یکی از مهم‌ترین راه‌های جلوگیری از هدر رفتن گرما و سرمای خانه استفاده از پنجره upvc همین طور اگر در یک محیط پر سر و صدا به سر می‌برید یکی از بهترین راه حل‌های خلاصی از شر سر و صدا استفاده از این پنجره‌هاست. در مقالات متعدد سایت ایران یو پی وی سی ما به این موضوعات پرداخته‌ایم و بارها در این باره صحبت کرده‌ایم. اما پنجره upvc ویژگی‌های دیگری هم دارد که کمتر به آنها پرداخته می‌شود. در این مقاله به جنبه‌هایی این پنجره‌ها می‌پردازیم که کمتر به آنها توجه شده است.

جنبه‌هایی دیگر از پنجره upvc

پنجره‌های یو پی سی عملا از جنس پلاستیک ساخته می‌شود، پلاستیکی بسیار محکم و سخت که استحکامی کمتر از فلزاتی که با آن پنجره را می‌سازند ندارند. به خصوص آلومینیوم که تقریبا استحکامی برابر با پنجره upvc دارد.
اما فلزات به خصوص آهن که با آن درب و پنجره‌های سنتی را می‌ساختند علاوه بر عایق نبودن در برابر گرما و سرما و سر و صدا، مشکلات دیگری هم داشتند.

مقاومت پنجره upvc در برابر باران اسیدی

تا به حال اسم باران اسیدی را شنیده‌اید. برخی فکر می‌کنند باران اسیدی یک افسانه است و اگر از آسمان اسید ببارد یک وضعیت آخرالزمانی پیش خواهد آمد. اما باران اسیدی حقیقت دارد. در شهرهای آلوده مقدار زیادی گوگرد در هوا وجود دارد که از سوخت ماشین‌ها در هوا منتشر می‌شود. وقتی این گوگرد با آب ترکیب شود ماده‌ای اسیدی تولید می‌کند که در ابتدای باریدن باران بر همه جا می‌نشیند. این ماده اسیدی خورندگی خاصی دارد که به مرور می‌تواند هر چیز فلزی را از بین ببرد. برخی از فلزاتی که در برابر این باران قرار می‌گیرند به خاطر داشتن رنگ‌های مرغوب خیلی کم آسیب می‌بینند. اما برخی دیگر واقعا آسیب جدی را تحمل می‌کنند و به مررو می‌پوسند و نابود می‌شوند.
وسایل فلزی که از رنگ کوره‌ای سود می‌جویند کمتر در برابر باران‌های اسیدی آسیب خود می‌بینند. این رنگ در ماشین‌های تولیدی بعد از سال دو هزار چه در ایران و چه در جا‌های دیگر دنیا استفاد می‌شود. اما باز هم شما می‌بینید که رنگ ماشین‌های صفر شفاف‌تر و در عین‌ها با کیفیت‌تر از ماشین‌های کار کرده است این به خاطر فرسودگی رنگ به خاطر این دسته از باران‌هاست.
اما پنجره‌های آهنی حتی از رنگ کوره‌ای هم بهر نمی‌برند که آن مقاومت‌ را از خود نشان دهند پس راه مقاوم‌سازی پنجره‌ها در برابر باران اسیدی چیست؟ استفاده از پنجره یو پی وی سی تنها راه چاره است.
این پنجر‌ه‌ها در برابر انواع مواد اسیدی با هر غلظتی که باشد مقاومند زیرا از جنسی که از مشتقات پلاستیک است ساخته شده اند و پر واضح است که پلاستیک مقاومتی بسیار بالاتری در برابر انواع مواد بازی و اسیدی دارد.
آلودگی هوا چیز بسیار بدی است و ما با استفاده از پنجره upvc گاز کمتری برای گرم کردن خانه‌هایمان مصرف می‌کنیم و همین سبب می‌شود که هوا را کمتر آلوده کنیم این خود قدم بزرگی است اما با استفاده از این دسته پنجره‌ها از تبعات آلودگی هوا هم کمتر آسیب ببینیم.
از مواد اسیدی و بازی در نماشویی‌ها استفاده می‌شود و اگر شما پنجره upvc داشته باشید در این موارد هم خیالی راحت دارید زیرا هر ماده شیمیایی که در نماشویی به کار رود چندان مشکلی برای شما پیش نمی‌آید

مقاومت در برابر برق گرفتگی

در برخی از مکان‌های صنعتی و همین طور برخی از خانه‌ها پیش آمده است که فریم پنجره یک اتصال با سیم‌های برق داشته باشد. در این حالت تماس با فریم سبب برق گرفتگی می‌شود. رسانا بودن فریم پنجره آهنی مسبب این دردسر است.
استفاده از پنجره upvc این مشکل را هم حل می‌کند. به خصوص اگر احتمال این مشکل وجود دارد حتما دستگیره‌های پنجره خود را هم از اقسام پلاستیکی انتخاب کنید. این دستگیره‌ها نه تنها مشکل رسانا بودن را حل می‌کنند بلکه از بابت ظاهری هم هیچ کم و کسری نسبت به مدل‌های فلزی ندارند. ایمنی و مزیت‌های ظاهری و به صرفه بودن استفاده از پنجره upvc آن را به متریالی بی بدیل برای استفاده در صنعت ساختمان بدل کرده. در این راه ما نیز در ایران یو پی وی سی همراه شما هستیم.

پنجره های upvc | ایران یو پی وی سی...
ما را در سایت پنجره های upvc | ایران یو پی وی سی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محیا یوسفی iran-upvc بازدید : 238 تاريخ : سه شنبه 20 اسفند 1398 ساعت: 13:11

در این که پنجره یو پی وی سی یکی از بهترین راهکار‌های بهینه سازی مصالح در صنعت ساختمان است و اکنون دیگر شکی در آن نیست. استفاده از این دسته از پنجره ها پیشرفت فوق‌العاده‌ای در زمینه بهسازی‌های مربوط به حفظ انرژی در ساختمان پدید آورده است. به خصوص که در ایران هزینه گرمایش و سرمایش خانه چندان مانند دیگر کشور‌ها مانند ترکیه بالا نیست و برای حفظ انرژی ما هزینه زیادی را انجام نمی‌دهیم. به عبارتی پایین بودن قیمت پرداختی برای سرمایش و گرمایش خانه سبب شد تا در دهه‌های 60 تا 90 شمسی، در هنگام خرید خانه، به آخرین چیزی که فکر کنیم هزینه‌های سربار مانند پول آب در تابستان و پول برق و گاز در زمستان باشد.
اما هزینه‌های گرمایش و سرمایش در ایران روبه ازدیاد است و همین سبب می‌شود که امروزه در هنگام خرید خانه به مواردی مانند هزینه‌های سرباری یاد شده فکر کنیم.
پنجره یو پی وی سی یکی از چیز‌هایی است که خیال ما را از این موارد آسوده می‌کند و اگر ویژگی‌ای مانند عایق بودن حرارتی این پنجره‌ها با برخی از ویژگی‌های دیگر تقویت شود ما می‌توانیم بهترین بازده را از این دسته از پنجره‌ها به دست آوریم.

تقویت ویژگی‌های پنجره یو پی وی سی

دیگر ویژگی مهم و حیاتی یک پنجره یو پی وی سی مرغوب، عایق بودن این پنجره در برابر سر و صدا است. محیط شهری هر روز پر سر و صداتر می‌شود و هر روز ما را با چالش‌هایی از دست رو به رو می‌کند. پس برای آن که آسودگی خیال را برای خود پدیدآوریم، نیاز داریم که از بهترین پنجره upvc برای جلوگیری از صدای محیط استفاده کنیم. اما چگونه می‌توان ویژگی‌های یک پنجره یو پی وی سی را تقویت کرد.

تقویت ویژگی‌های حرارتی پنجره یو پی وی سی

برای تقویت این دسته از ویژگی‌های پنجره‌های دوجداره، باید دو موضوع را لحاظ کنیم. یکی آن که خود پنجره را بررسی کنیم و دیگر آن که دیوار‌های خانه را نیز بسنجیم. یکی از اصلی ترین مواضعی که حرارت خانه از آنها به هدر می‌رود پنجره‌هاست. این پنجره‌ها ناگفته پیداست که باید با پنجره‌های یو پی وی سی تعویض شود و پنجره هم از مواد آب بندی کننده در ساختار خود استفاده کند، اما این همه کار نیست. دیوار‌هایی ساخته از گچ و آجر در هر حالت نیازمند پوشش‌های عایق حرارتی هستند. بهترین روش برای عایق کردن دیوارها استفاده از مواد عایقی مانند پشم سنگ و پشم شیشه است. شما با ایجاد یک لایه عایق روی دیوار‌ها به ویژه دیوار‌هایی که پشتی باز دارند آنها را در برابر انتقال گرمای خانه به بیرون مصون می‌کنید. این کار با استفاده از یک لایه لمینت پلاستیکی و کار کردن یک لایه پشم شیشه یا پشم سنگ پشت آن انجام می‌شود. البته برخی دیوارهای پیش ساخته نیز هستند که این دسته از عایق‌ها را در ساختار خود دارند و دیگر نیاز نیست این لایه موارد را در ساختار آنها به کار برد.
سقف خانه بواسطه ضخامت آن چندان نیازی به عایق کاری ندارد. همین طور با درزگیری درب ورود نیز می‌توایند از هدر رفتن حرارت جلوگیری کنید. دره های ورودی هم پرت حرارتی بالایی دارند. اصلی ترین پیشنهاد ما برای عایق کردن درب ورودی استفاده از درب یو پی وی سی و یا درب های ایمنی است. این گونه هم پرت حرارتی خانه خود را از بین می‌برید و هم خانه خود را از دستبرد مصون می‌دارید.

تقویت ویژگی‌های صوتی پنجره یو پی وی سی

عایق بودن صوتی یکی دیگر از ویژگی‌های پنجره یو پی وی سی است. هر چقدر کلاف و پروفیل‌های یو پی وی سی در عایق کردن خانه در برابر پرت حرارتی نقش داشتند؛ شیشه پنجره‌های یو پی وی سی در عایق کردن صوتی مؤثرند. شما با استفاده از یک پنجره دوجداره معمولی می‌توانید تا 70% از صداهای مزاحم محیط خود بکاهید. اما این همه ماجرا نیست. گاهی همان سی درصد باقی مانده برای ما زیاد است، حال مشتری پنجره های دوجداره گاهی به صدا به شدت حساس است و گاهی هم محیط آنچنان پر سر و صداست که با سی درصد صدای برجای مانده، می‌توان سرسام گرفت.
برای این که این مشکل حل شود دو راه وجود دارد یکی آن که پنجره یو پی وی سی خود را سه جداره سفارش دهید. در این حالت یک لایه شیشه به میان پنجره شما اضافه می‌شود تا به راحتی از صدای محیط شما بکاهد.
دیگر راه بالا بردن ضخامت شیشه‌های به کار رفته در پنجره شما است. استفاده از شیشه‌هایی با میلیمتر بیشتر نیز می‌تواند شما را به محیط بی صدا برساند. تقویت پنجره یو پی وی سی را ما بیشتر به کسانی پیشنهاد می‌کنیم که به صدا حساس اند و یا در محیطی بسیار سرد و یا بسیار گرم به سر می‌برند البته سرمایی و گرمایی بودن افراد خانه نیز به شدت در استفاده از روش‌های تقویت حرارتی مؤثر است.
به هر حال ایران یو پی وی سی خود را موظف و ملزم به اجرای فرامین مشتری می‌داند و برای تمام گزینه‌ها دستورات شما آماده ست.

پنجره های upvc | ایران یو پی وی سی...
ما را در سایت پنجره های upvc | ایران یو پی وی سی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محیا یوسفی iran-upvc بازدید : 254 تاريخ : يکشنبه 11 اسفند 1398 ساعت: 19:15

درب یو پی وی سی یکی از آن دسته مسائلی در ساخت ساختمان است که اگر به درستی تعیین قیمت نشود تبدیل به یک دردسر تمام عیار می‌شود. قیمت درب یو پی وی سی به نوع این دسته از درب‌ها بستگی دارد. این که چه نوع لولایی را در این دسته از درب‌ها به کار می‌برند و چقدر شیشه و چقدر پروفیل یو پی وی سی در آن به کار می‌رود خود می‌تواند تعیین کننده قیمت درب یو پی وی سی شما باشد. در این مقاله می‌خواهیم به برخی از عوامل مهم و تعیین کننده قیمت درب یو پی وی سی بپردازیم.

عوامل تأثیرگذار بر قیمت درب یو پی وی سی

تأثیر متراژ در قیمت درب یو پی وی سی

در صفحه قیمت‌های درب یو پی وی سی سایت ایران یو پی وی سی ما قیمت درب یک لنگه با میزان مصرف پروفیل 1?98 را برای شما عنوان کرده‌ایم. این دسته از در‌ب‌های یو پی وی سی بیش از دو سوم سطح شان از شیشه دو جداره سکوریت تشکیل شده است. قفل آن نیز از نوع سوییچی ساده است.
همان طور که می‌‌بینید این درب یو پی وی سی که در این صفحه قیمت آن بیان شده است، درب پایه و بسیار ساده تولید ایران یو پی وی سی است. مدل‌های گوناگون درب یو پی وی سی قیمت‌های متفاوتی هم دارند.
در تعیین قیمت درب یو پی وی سی یکی از عوامل تأثیر گذار متراژ درب شماست. این واقعیتی است که درب‌های ساختمان با متراژ‌های متفاوت ساخته می‌شود از این رو باید برای این که تفاوت‌ قیمت عجیب در تعیین قیمت درب یو پی وی سی به وجود نیاید، شما مجبورید از ابعاد استاندارد این محصول استفاده کنید. در بنایی و ساختمان سازی روتین اغلب از ابعاد روتین استفاده می‌شود مگر خانه‌های غیر مهندسی ساز که موارد استثنایی در کار است.

محل قرار گرفت درب یو پی وی سی

درب یو پی وی سی شما در کجا قرار می‌گیرد. بالکن، اتاق کار یا حمام سرویس بهداشتی. درب‌های بالکنی یو پی وی سی در بیشتر مواقع با سطح شیشه‌ای بسیار زیاد ساخته می‌شوند و بیشتر از قیمت پروفیل یو پی وی سی در آنها قیمت شیشه آن است که می‌تواند برای شما هزینه ایجاد کند. این دسته از درب های یو پی وی سی برای آن که هم ایمنی بالایی داشته باشند و هم نمایی زیبا داشته باشد، به صورت کشویی ساخته می‌شود. لولای کشویی و یراق‌های مخصوص این دسته از درب‌ها اندکی در قیمت آن تأثیر می‌گذارد. اما نوع خاصی از یراق‌های کشویی است که قیمت درب یو پی وی سی را به شدت بالا می‌برد و آن هم یراق فولکس واگونی است. یراق‌های فولکس واگونی نوعی از یراق‌های کشویی هستند که درب یو پی وی سی را مانند درب ون فولکس واگون باز و بسته می‌کنند. برای باز کردن این دسته از درب‌ها شما ابتدا باید آن را به سمت بیرون هل دهید و فاصله‌ای چند سانتی متری بین قاب و ریل فریم در به وجود می‌آید برای نیم لا باز کردن در بهترین مکان آن همین حالت است. حالتی که خیلی ساده در باز می‌ماند و هوا جا به جا می شود اما حشرات و سر و صدا کمتر به درون می‌آید.
این یراق آلات وزن درب یو پی وی سی را خیلی خوب تحمل می‌کنند و بسیار بهتر از درب‌های کشویی معمولی وکیوم می‌شوند. اما قیمت آنها نسبت به درب‌های یو پی وی سی بسیار بیشتر است. پس در تعیین قیمت درب یو پی وی سی نوع لولای آن می‌تواند بسیار تأثیر گذار باشد.
توصیه ما این است که اگر درب بالکنی یو پی وی سی را برای خانه خود انتخاب می‌کنید حتما طراحی پنجره upvc خود را به گونه‌ای انجام دهید که درب یو پی وی سی شما عملا بخشی از فریم پنجره شما باشد تا بتوانید به بهترین قیمت درب یو پی وی سی دست یابید.

پنجره های upvc | ایران یو پی وی سی...
ما را در سایت پنجره های upvc | ایران یو پی وی سی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محیا یوسفی iran-upvc بازدید : 222 تاريخ : چهارشنبه 7 اسفند 1398 ساعت: 20:26

این روز‌ها در تمام بخش‌های شهر در هر خیابان بزرگ و کوچکی یک بیلبورد برای تبلیغ انواع پنجره upvc دیده می‌شود بیلبورد‌هایی که با تمام توان بر سر این‌اند که به شما بگویند چون برند پنجره ما با کلمه‌ای آلمانی شروع می‌شود، لاجرم پنجره ما نیز آلمانی است و باز هم لاجرم این پنجره ما کیفیت یک پنجره ساخت آلمان را دارد.
این که مواد پروفیل پنجره upvc از کجا و چگونه وارد شود یک موضوع است و این که پنجره‌های upvc تولید یک کارخانه چه کیفیتی دارد خود موضوع دیگری است. ما در این مقاله می‌خواهیم تفاوت این دو را با یک دیگر بررسی کنیم و دریابیم که آیا این پنجره ما با مارکی خاص ارائه می‌شود آیا همان کیفیتی را دارد که ادعا می‌کنند.

برند و کیفیت در پنجره upvc

این واقعیتی است که برخی از مواد اولیه پنجره‌های upvc از کشور‌های خارجی وارد می‌شود. اما شاید کمتر از یک درصد این مواد از آلمان وارد ایران شود.
مبدأ ورود این دسته از مواد به ایران، ترکیه، هند و چین است. زیرا این کشور‌ها مواد پتروشیمی را که با آن پنجره‌های upvc ساخته می‌شود، به ارزانی و با کیفیت بسیار مطلوبی هم تراز با استاندارد‌های جهانی می‌سازند. اما در کشور ما هم مواد حاصل از پتروشیمی بسیار باکیفیتی تولید می‌شود که در صنعت ساخت در و پنجره upvc به شدت کاربرد دارد.
اما ایران یو پی وی سی خود یک برند بسیار قوی در زمینه تولید پروفیل‌های upvc است این برند با بهترین کیفیت پروفیل در و پنجره upvc را می‌سازد و هیچ نیازی ندارد که از نام برندی دهان پرکن در کنار محصولات خود استفاده کند. اما در این میان کیفیت یک پنجره upvc بستگی به انواع محصولاتی دارد که در آن به کار می‌رود مانند یراق آلات، شیشه و کیفیت ساخت پنجره. ما در مقالات قبل هم درباره انواع استاندارد پنجره upvc صحبت کرده‌ایم که می‌توانید آن را بخوانید.
نصب پنجره هم یکی از مهم‌ترین بخش‌های ساخت این پنجره‌ها است. مهم کیفیتی است که در آخر کار نصیب شما می‌شود. این کیفیت را همین الان می‌توانید اندازه بگیرید.

چگونه کیفیت یک پنجره upvc را اندازه بگیریم

اگر ماشین دارید کار شما به راحتی انجام می‌شود. همین الان به کوچه یا خیابان اطراف خود بروید و اندکی ماشینتان را در جا گاز بدهید. از همراهان‌تان افراد خانواده و یا دوستانتان بخواهید که در خانه به صدای ناهنجاری که تولید می‌شود گوش فرا دهند. خودتان هم با همکاری دوستانتان در خانه باشید و به این صدا گوش دهید. حالا با ایران یو پی وی سی تماس بگیرید و برای تعویض پنجره‌های معمولی خانه با پنجره‌های استاندارد تماس بگیرید. به خوبی به یاد داشته باشید که صدایی که شنیدید چقدر بوده است.
بعد از آن که پنجره‌های شما نصب شد و کار آب بندی را انجام دادید وقت آن است که این تست را دوباره بگیرید. صدا را مقایسه کنید، ببینید چقدر این صدا کمتر شده است. ما به شما اطمینان می‌دهیم که صدای حاصل از گاز دادن ماشین حدود 70% کاهش داده شده است. البته به یاد داشته باشید که صدای اطراف صفر نمی‌شود. اما تا حد بسیار زیادی کم می‌گردد.
این تست بسیار ساده‌ای است برای صدا. آیا تستی هم برای دما داریم. همین تست تا حد زیادی شما را به تست حرارت هم می‌رساند. این واقعیتی است که عایق بندی سر و صدا تقریبا همان عایق بندی است که برای سرما و گرما هم انجام می‌شود. پس با عایق بندی صوتی، چندان نگران این موضوع نباشید.
تبلیغات بسیار گسترده درباره انواع مارک‌های پنجره‌های upvc تنها به بالا بردن قیمت پنجره‌ یو پی وی سی می‌انجامد. به یاد داشته باشید که تبلیغات محیطی همیشه هزینه‌ای بسیار بالا دارد و این امر باعث می‌شود شما هزینه‌ای سرباری بسیار بالاترین نسبت به دیگر شرکت‌ها بپردازید، در حالی که گاهی کیفیتی بسیار پایین‌تر از برند‌های دیگر بپردازید.
حالا وقت آن است که یک تصمیم درست بگیرید. قیمت پنجره در ایران یو پی وی سی را با دیگر شرکت‌ها مقایسه کنید به شما اطمینان می‌دهیم که تفاوت بسیاری در این زمینه مشاهده می‌کنید. در این بین ضمانت کتبی بسیار محکم ما هم پشتوانه کار ماست. با یک تماس خود را به خیالی راحت از پنجره و درب upvc برسانید.

پنجره های upvc | ایران یو پی وی سی...
ما را در سایت پنجره های upvc | ایران یو پی وی سی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محیا یوسفی iran-upvc بازدید : 235 تاريخ : شنبه 3 اسفند 1398 ساعت: 20:21

خبرنامه